hasta olmakmı aman tanrım

işte bu hasta sözcüğünü hayatımdan külliyen çıkarmak istiyorum. Hasta olduğumu kızımın hastalıklarını yazmaktan bayağı gına geldi. Ama nasıl bir anneysem yada nasıl bir cocuğum mu var demeliyim ayda bir hastayız efendim. Düşünüyorum sorunun kaynağını bulamıyorum. Kendimi suçluda hissediyorum. Bir cocuğa bakamamak gibi geliyor olayın sonu kabaca; üzülüyorum. pazartesıden başlayan 3 günlük yüksek ateş sonucu 3 kez acil dr. larında bulduk kendimizi. Evet üşütmüş ve boğazlar ağır enfeksiyonluymuş. Amam dondurma yemez soğuk su ıçmez nerde üşüttü 35 derecelık memlekette. Off neyse en son yuksek ateş sonucu ağız ıçı komple aft oldu yara yani...
Sonuç iştahsızlık yerini yememezlığe aldı. ıkı gun su bıle ıcmedi. ve gece acılde serum bağlandı. uzayan çığlıklar sıkıntısından ağlamak ısteyen eatnes ama guclu olmak durumunda olan yıne eatnes. ilaçlar değişti evdeyız simdi ağrı kesıcı merhemler sürüp ağzına devamında yemek yedıyoruz binbir şaklabanlıkla. Antıbıyotık tedavısıne başlandı. inşallah çabuk gecer ınşallah biter bu son olur. Ama zor bir ıhtımal çarşamba gunu ankara ordan ıstanbula geceçeğim. dolayısıyla bır yerde olmasa diğerınde hava değişiminden kesin hasta olacak. ben cok sıkıldım bu hastalık ılaç durumundan hemde çok. Gunduz sabırla bakılıyorda geceleri sebebsizce ve gözleri kapalı bır halde sabaha kadar ınleyerek ağlaması ve kucağıma dahı gelmemesi beni çıldırtıyor. müdahele kabul etmeden sebebsızce yorulana kadar ağlıyor bayılcam artık.fenalık gecırcem elınde yanı ağladıkca içim şişiyor.
bu aralar hem cocuk hasta hem tatıle bavul hazırla hemde belkı evi taşıma umuduyla evı topla işlerinden çok yorgunum. Ama telim hep acık neden ulaşılmadığımı anlayamadım.
beni mimleyen yasmin suyun annesine teşekkürler...
evet bende baktım kızın dolabına ben türkiyeden cok birşey almıyorum. ayakkabılar nıke addıdas veya polarıs alıyorum kıyafetler motherchaıre. Çoğu kıyafetı londradan gelıyor ve oranın markaları oluyor. Arada teyzeleri istanbuldan da hoşlarına gıden şeylerı alıyorlar ama belli bir markası olmuyor.
oyuncakları markasız coğunlukla ama playscool da olanlar var. Aslında marka takıntım yok. kendimde cok markalı giyinmem ama kızıma sağolsun çok hediye geliyor dolayısıyla kıyafetleri bu sebebten markalı oldu. umarım büyüyünce oda marka takıntılı olmaz.
aslında pazartesi günü yasmin su ve annesi ile tanıştık. çok güzel bir kaç saat geçirdik. keşke son günlerdeki sıkıntılar olmasaydıda tekrar görüşebilseydik. Ama artık dönünce ınşallah.
bu aralar bende iki ayak bir papuç hıkayesi varda...ayrıca ıremın hastalığı sanırım gecıcı zıra benımde agzım yara oldu guzel yazmın suyu hasta etmek ıstemeyız. onun guzel yanaklarından operiz.
bende birilerini mımlemeliyim mesecinam ve ilke nın annesi sizleri mımledım. birazda sizden duyalım kızlarınız nasıl ve nereden giyinir .
Aslında garıp bır mımlenme sankı hava atar gibi bu mimlenmenın başı nasıldı acaba nasıl başladı inanın bende bilmiyorum.

Yorumlar

canım bende de aynı durum var, yasmin su faranjit oldu,boğazları şiş,bizede antibiyotik art 2 şurupla geçiriyoruz bu haftayı,bende bir yandan evi temizliyorum yarın kayınvalde ve görümcemler geliyor bize...

hastalığı iki kuzuda çabuk atlatır işallah, o ağlama durumları hastalık boyu süreceğe benziyor çünkü yasmin su da yaş kalmadı, bende de sabır...

sağlıcakla git gel işallah,
öpüyoruz...
cavidan dedi ki…
canım çok geçmiş olsun ve sabırlar diliyorum sana. sakın kendini iyi bakamıyorum gibi düşüncelerle üzme çocuklar maalesef pamuklarada sarsak hastalanıyorlar. çok öpüyorum kısa sürede iyileşmeniz dileğiyle.
biberlieatnes dedi ki…
demek sızde hasta oldunuz off cok uzuldum gecmiş olsun ev işlerinde kolaylıklar dılıyorum.
cavidancığım haklısın ama sankı bı bnımkı sık sık hastalanınca bana bu duygular getırdi.sende tatile cıktın hadı ıyısın oğlusunla koca bır uc ay var onunde...
canım bu postun yorumunu yanlışlıkla alttaki yazıya yazmışım...bakarsan sevinirim kaderdaşım:((

tekrar geçmiş olsun

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi