bir ben bilirim kendimi..

bir ben bilirim diyorum ama bakmayın bu aralar işler zivanadan cıktı. eatnes yine bunalımın 2.devresınde motor ha yandı ha yanacak. kendimi eve kapadım kimseyi görmek istemiyorum. Hoş görüp anlaştığım muhabbetine doyamadım insanlarda bir elin parmak sayısını geçmiyorki.. her şey belirsiz olunca ben daha bunalıyorum. gecen sene bu zamanlarda tayın ısınden cıldırmıştım şimdide gezmek isteyıp plan yapamamam çıldırtıyor. kocası gıtmiş kafasına göre yazdırmış 25 hazıranda ızne cıkıcam dıye adamlarda tarıh değiştirmiyor kaldık tam ortada şey gibi... onla gitsem gezsem sonunda ıstanbula gıtsem ablamı (londradakı) ta temmuz sonu gelıcek nerden baksan bır 20 gun daha kalmam gerek. ee kocası bu kadar yalnız bırakmak ayrı sıkıntı ne yapsam bılemedım. planlayamadıkca da sıkıldım sıkıldım...dün sap sap kızımla parka gıttık benım can dostumu aradım kendısınden bır adet kopyalamasını hatta bu gidişle robinsonu bile geçebileceğimi söyledim. hani dışarda olmasam hönküre böğüre ağlıycaktım. ankarada hiç enerji toplayamadımdan burda hemencik sıkılıp dibe vurmak beni üzdü. bir insan yokmu yaa dedim. sesime bir ses geldi. umarım hayal kırıklığı olmaz bu umudun sonu...

Yorumlar

o ses cevap veriyor
:
kurtarıcın geldi....
canım,
aradım ama telin kapalı?
küçük melek nasıl oldu ? ateşi düştümü iyi mi bugün ?
canım, mimledim seni :))
eatnes canım ya seni benden iyi kim anlayabilir,bizimki iremden de beter artık bir gün öksürmese kusmasa şaşırıyorum,normalde çocuklar genel anlamda iyidir,bizimki genel olarak hep hasta arada 1-2 gün iyi!bende çok sıkıldım yoruldum...çanakkalede geniz eti dediler şimdi gölcükteyiz burdada reflü olabilir dediler hiçbirşey belli değil,dayıyorlar antibiyotiği doktorlar!kullandığımız antibiyotiğin haddi hesabı yok ve etki etmiyor...nasıl yapayım,nerelere götüreyim bende bilmiyorum,hergün doktordayız...eşim izne ayrılacak o zaman izmitteki özel çocuk hastanesine götürcez detaylı araştırma için,neyse çıksın da bari ona göre bi tedavi uygulansın normal bi durum değl bi çocuk sürekli hasta olabilir mi?çok yoruldum

ben artık bloga yazmıyorum hasta diye

geçmiş olsun canım çok zor gerçekten acil şifalar diliyorum

iyi yolculuklar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi