işte geldim burdayım

çok şükür döndüm hayata... ve yine diyarbakır merkezden sıcakmı sıcak bir yapışkanlı günden yazıyorum.. bilgisayar alemine uzak kaldığım bir ay kah ağlamaklı kah gülmekli çok badireli anlar yaşadım. en son ikili testi yaptırıp ankara gideceğimi yazmıştım. öylede oldu ama ikili test sonuçlarım 1:1250 çıkınca kombine risk bu kasteddiğim bazı değerler 1:100 kadar düşmüştü dr. 16. haftada üçlü testi bekleyeceğini ama neticede amniyosentez şart gibi görünüyor dedi. Tabi bende moral sıfırın altında ankaraya gittim. 20 gün kaldım orada. O süreyi beklemek sadece beklemek çok zordu benim için. Ankarada kalabalıkla birazdaha kafam dağıldı en azından... aynı ikili testi ankarada kadın doğum hastanesinde yenilettiğimde risk 1:3500 cıktı. Bu dr. ise sonucun çok iyi olduğunu belirtti. Anklarada ılk 5 gün iyiydik ama sonra önce ben faranjit oldum geçici değil soğuk algınlığı deselerde yataktan kalkamaz hale geldim ben biraz iyi gibiykende irem hastalandı. Burun akıntısı, öksürük. Gözlerde ankaradaki salgın hastalıkları kaptı mıkrop aldı. ıkı kere acil çocuga bir kere göz hastanesi acıle gıttık. Anlıycanız diyarbakıra döndüğümde bende oda 15 gün gecmesine rağmen halen hastaydık ve fazlasıyla çökmüştük. ee ne umduk ne bulduk olduk. Tabi geçiçi olmayan faranjit tüm ev halkını dolaşıp evdeki herkes antıbıyotık kullanıp bır kaç gunde yataklık oldular. Sorun sadece bızde değildi yani... işte bu hastalıklı gunlerde sadece 1 gun ıremle hayvanat bahçesine gittik bir gunde arkadaşlarımı ziyaret geri kalan günler evde yatar durumdaydık...
geldim diyarbakıra tabi bir hafta sonra uclü test için beklelenen an geldi ve testi yaptırdım. Rısk 1:260 çıkıyorduki dr. kesin amniyosentez diyordu...tabi ben bu sürede bol ağlamaklı anlar geçiriyorum moralim sıfırın altında londradaki ablamada çok ağladım bu dönemde..derken başka dr. gitme kararı verdik ve burada bir prof. özel hastanesine gittik. tüp bebek merkezi olan bu yerde benle cok ilgilenen hoca ultrason incelemesinde herşeyin çok normal olduğunu ama bır kez daha kendi laboratuarında uclu testı yeniletmek istediğini söyledi. neticede ordada sonuç 1:2500 çıkınca ben demiştim bu çocuk çok sağlıklı amniyosentezede gerek yok dedi. tabi zuzumer sevindi ama bende şüphe öyle çokki neden bu kadar farklı ıkı sonuç var dediğimde o hastaneyi biraz karalar tarzda konusarak kendi labaratuarını övdü ve tüp bebek yapıyorum ben burda yanlış olması ımkansız sonucun dedi. sorarsanız ikna oldunmu yüzde 75 derim ama sorun adamın güvenilirliği değil herşeyin altında bir şey arayan hindu kafamdan kaynaklanıyor....
işte tamda bunlarla uğraşıp kafayı yemek uzereyken londradakı ablam bana çok güzel bir süriz yaptı ve diyarbakıra geldi 6 gun ıznı vardı ıkı gun yollarda geçti ıznının ama ben uzulunce bana destek olmak için onca yolu aşmış gelmiş ne sevindim bilemezsiniz... onunla o sayılı gunlerde bol bol gezıp buranın en meşhur yerlerınde kebab yedık. şimdi ablamı yolladık ıremle ben yine başbaşayız. bu arada yeni gelen bebekde 4 aylık oldu ve kısmet olursa erkek olucak. benden yaşananların özeti böyle sımdı blog alemine dalmak için müsade.iremin son fotoğraflarını eklıycem tabi...

Yorumlar

nilay dedi ki…
canım şimdide oğluşumuz geliyor demek ne güzel..Allah sağlık sıhhat versinde..ya bu hamilelik dendimi bana stres denmiş gibi geliyor..ya millet lay lom hamilelik geçiriyor bizde ay şimdi ay sonra ya böyleyse.....kas dur kendini...İremde kocaman olmuş MAaşallah..öpüyoruz sizi..
sevil dedi ki…
Tesadüfen inceledim bloğu.Yeni bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun.Kolaylıklar.
biberlieatnes dedi ki…
selam nılaycığım teşekkür ederim . sanırım bız cok normal hamıleleıkler yaşamadığımıdan bu stres ben buna bağlıyorum. valla senın blogda cok guzel resımler gordum helede dıyarbakır gıbı kurak bır yerde antalya resımlerı pek bır ıcıcmı sızlattı.. şaka bır yama benım ıcın eğlenın ılkeyle..
sevil hanım ıyı dıleklerınız ıcın teşekkurler.darısı başınıza desemmi..
bebekte erkek çıkmış ohh,sağlıklı olsunda istersen kız gelsin canım,kendine dikkat et , resimlerde iremi kucağına almışsın ağır kaldırmaman gerek,
annesi irem abla olacak ama ne kadar ablalık yapacak orası muallakta tabi:))

arkadaşım allah analı babalı ve sağlıkla büyütmeyi nasib etsinnnnnnn

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi