son günler



şimdi diyceksizinizki yaz günü bu bunalım ne diye....ama istanbulu ve aılemi çok özleyince bu türküde istemeden dudağımdan düşmez oldu...Artık anladım sanırım burada olduğum süre de benim hayatım aılemi ve istanbulu özlemekle geçicek... Şu sıralar istanbula'gıtmek için bir plan yapmaya çalışıyorum. Ama belki lojman çıkabilir taşınırız belirsizliği, belki eşimin görev yeri antalya olabilir bir kaç hafta diye olan söylentiler benim uçak bileti almamı engelliyor. Zaten alıp başını giden bilet fiyatlarıda ayrı bir sıkıcı durum. iş böyleyken allahım yoksa gidemiycek miyim istanbula öyle olursa doğumdan sonra gıtmem en az 1 yılı bulur diye düşünüp daha çok bunalıyorum. ee simdi ben dinlemeyimde kim dinlesin bu türküyü değilmi???
Burada sıcaklar bastırıyor gün be gün gelen giden arkadaşlarla vakitte geçiyor öyle böyle.. irem artk yürümeyi aştı tırmanya gectı.. önce olmadık yerlere çıkıp sonra ındırmem için ağlıyor. üstelik tam konusamadığından ağlayarak istiyor herşeyi buda beni cok sıkıyor. Dediğini anlamak imkansızlaşıyor. Bazen tansiyonum fırlıyor bu sebebten.. Karıştırma huyuda aynen devam ne bulsa döküp saçıyor sonrada kenara cekilip ay diye bağrıyor sanki kendi yapmamış da birde şaşırıyor küçük aklıyla... gitgide sirinleşen irem bir okadar cadılaşıyor anlıycanız. cocukları cok kıskanıyor benden. İlerde kardeşinide kısaknıcak ama umarım aşabileceği bir kıskançlık olur.
çok şükür geceleri uyuyor artık ama tabıkı su içiyor gece boyu kalkıp bır bardak sütü içiremiyoruz bir türlü... yemek işi ise aynı kavga gürültü....
işte son günler de böyle gecip gidiyor beklenen yaz geldi ama evden dışarı cıkmıyoruz sıcak dıye ne komık yahu halımız...

Yorumlar

sühendan dedi ki…
İnş. belirsiz durumlar belirginleşir ve sen de biran önce ailene kavuşursun.

İnan çocuklarla ilgili bahsettiğin şeyler her çocukta olan şeyler.Kıskançlık konusunda da ne kadar olmasın istesende oluyor ama aradaki yaş farkı ne kadar az ise kıskançlık oranı da o kadar az oluyor.Allah kolaylık versin.Ben çok zorluk çektim ama sakat kalmadan büyüdü Küçük.Bir bakarsın ki senin iki numara da böyle büyümüş ve kendini korumaya başlamış.
merhabaaaa, diyarbakırda yanlız olduğumu düşünürken blog sahibi bir tatlı kuzucuk annesi gördümmmmmmm,
inanamıyorum, yanlız değilmişim:) bu diyarda tek kaldım sanıyordum bu net aleminde allahın doğusunda bir blog anne gördümm heyoo heyoo:))

bu arada merhabalar,
yasmin su da irem ablasına merhaba diyor.
canım tayin işin ne oldu bu sene gidicimisin kalıcımı?
biz bu sene diyarbakırda kalıcıyız,eğer istersen tanışalım, görüşelim?

irem meleği öptükk...
biberlieatnes dedi ki…
sühendan sen bu konuda cok tecrubeli olduğun ıcın senın dileklerine katılıp ınşallah diyorum ıkıncınınde buyuduğunu görürüm inşallah.. yasmin suyun annesi bloguna bayıldım helede bu kadar yakın olmamıza ayrıca bayıldım. kızın çok şeker doğum günü partınıze vay be dedım. şahsen burda böyle seylerde oluyormuş diye sasırdım ayrıca... ve doğum gunune gelnler ile çekildiğ,n,z bazı resımlerdeki şahısları cok ıyı olmasada tanımam ayrıca vay be dememe neden oldu. tanışabilmek umuduyla..

Bu blogdaki popüler yayınlar

ben kefenimin rengini çoktan seçtim

ACISIN KALBİN

bir tırtılın hikayesi